check it out

Hey. Jag kommer inte ihåg hur man uppdaterar, eller just det jag glömde mitt lösenord. Men nu är jag här igen, och jag har hunnit fylla år under tiden, fått bevis på att det man verkligen vill kan gå i uppfyllelse - yes jag ska hoppa fallskärm från sisådär fyratusenmeteruppiluften. Nämen jag har fyllt år och mina vänner gjorde kvällen fan så bra.
Igår. Filip och jag åt lunch vid vattnet, bråkade om bästa solplatsen och fick sällskap av de jävla fiskmåsarna. Grillning på kvällen i Carros inglasade veranda och jag trodde för en stund att det var sommar på riktigt. Men sen gick vi utanför glasbubblan till bussen och det var svinkallt. Träffade gänget på avenyn och vi virrade runt innan vi hamnade på Tintin med en hallonpaj och en ovärd varm choklad.
Träning och Park Lane, it's gonna be awsome dude. För vi ska dansa hela kvällen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0