hello you

Det är första april och alla som har försökt har lyckats lura mig. Det är illa. För jag kan ju säga att det är bäst för the voice att dom lurades idag, va fan ska jag annars lyssna på på mornarna?

Sovmorgon och saknad thaimat. Precis så som thaimat ska smaka, som det smakar i Thailand. Så varför har jag glömt bort Siam av alla polhems matställen. Tjejer jag kommer dra dit er ett antal gånger framöver.

Det är två dagar kvar tills jag fyller år och jag blir lika glad varje gång jag kommer på det. Fast det känns hela tiden i magen, som det gjorde på fritids dagen innan man skulle fylla år. Det där pirret i magen typ. Yes, jag är övertaggad. Men när 22 snygga underbara vänner kommer hit går det väl inte att inte vara taggad. Och superasgrovtglad.

Solat och färgat håret idag. Hungrig som jag vet inte vad åkte jag hem sedan. Väntade på att mamma skulle bli klar med maten och på att Jossan och Nina skulle komma och joina oss. Dom fick present och jag kom på att det är två dagar kvar tills jag fyller år. Fast nej det är faktiskt bara en dag kvar nu, typ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0