oublie moi


Godmorgon. Nästan så iallafall. Jag har gått runt i mitt täckte hela dagen, försökt installera ett och annat spel men nej det ville sig inte, ätit godis, skrattat och gråtit, kollat desperate.
Nu kollas det runt efter en bio, det är precis vad jag känner för idag.  Under tiden lyssnar jag runt på spotify. Shy'm är grym. Att jag kan vara så himlans fyndig ibland.
American pancakes till frukost imorgon på Egg&Milk innan Sandra kommer hem till mig, göras oss i ordning och dra till Filip. In till stan till Sticky och top floor, kvällen är planerad sedan lääänge och därför ska den bli precis så bra som vi vill. För jag ska glömma allt och dansa tills jag inte kan stå på benen längre. För med dom kan inget gå fel. Thats for sure.
Nu ska jag laga mat.

Kommentarer
Postat av: Alinne

Uppdatera baby :)

2009-04-13 @ 11:25:17
URL: http://alinneandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0