titta, barnets arm sticker ut, kör en high five


Gör jag allt annat för att slippa skriva svenskan? svar JA, grovt JA, så JA. Så jag hamnade här, efter att jag hade blivit uppskickad någonstans där solen inte lyser. Jag har på spotlife på högsta volym och blir lika rädd varje gång det kommer reklam och någon skriker ur högtalarna så att jag får tinnitus som Kattis. Christina is in my ears, yes she is.

Min mamma har tydligen köpt en spikmatta idag. Yes, fråga mig inte. Hon påstod att det var nya grejen, och självklart skulle hon ha den, tro att hon hängde med i svängarna. Go with the flow, hang to da gang. Snart börjar hon väl svälja knivar eller sprutar eld, eller uppträder i Talang. Det är inte fråga om utan när.

För övrigt så har jag älskat påsklovet på alla sätt och vis, lika mycket som Alinne älskade påskafton och Filip älskade sin sulky. Gjorde saker hela tiden, flängde runt och hade inte riktigt koll på mig själv, eller så låg jag på landet intryckandes i platsen som alla slogs om i den nya soffan och sov. Inget påskägg målade jag men jag blev 18, thats the point.

Det är födelsedagsfirande i helgen och det ska letas kaniner, det kommer bli awsome.

Filip är så himla galen.

Kommentarer
Postat av: katteeeeeeeeeeeeeeen

nu ska jag kommentera. för det sa vi en gång att vi skulle göra. hoppas du blev glad:)

2009-04-15 @ 20:45:16
URL: http://enkattis.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahah min mamma har oxå köpt en spikmatta!!! hahaha hon sover fan på den! GALET. Dom kan bli cirkusartister tillsammans!

2009-04-15 @ 21:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0