det var så det var, back in the days

Fasen vad jag fryser! Ligger nedbäddad i mitt favorittäcke, vilket de nu kan vara, jag har då ingen aning, och kollar Desperate och dricker vatten ur en illgul vattenflaska. För sjukt vad jag har ont i huvudet, likadant igår. Jag glömmer att dricka, kanske är det därför jag är törstig hela tiden.

Okej. Är det någon som håller med mig? Man loggar in på Facebook, åh kul, en ny notification! Har någon lagt in en bild, någon har kommenterat, någon har skrivit? Neeeeeej då är det något jävla quiz som någon har gjort eller "see what your friend thought about this movie" eller åhh whos eyes are they, ta en titt va dina vänner gissade!!.. det är helt jäkla galet.

Dagens puss går till Nina som köpt Skittles sour till mig idag, tusan va gott och damn vilket nostalgi. När man gick där i brunbrända ben och jeansshorts över gräset då en vattenspridare kunde gå igång, helt utan förvarning. Det luktade alltid likadant, typ citron. På vägen gick vi utan bekymmer och var lyckligast i världen, på väg att köpa skittles eller m&m i alldeles för stora påsar. För att sedan gå hem till rummet och lägga den stora Rosa Pantern vi fått av Mats under täcket, så att sovvakterna skulle tro att någon låg och snarkade där. Spanjorerna som alltid ville starta bråk var borta någonstans och köpte pizza, så vi provade deras högklackade skor eller låg i korridoren och skrattade mitt i natten även fast det var förbjudet. Knaprade på en Orios och skrattade åt Josse som ätit gammal thaimat som stått i solen. Och sen fortsatte det hela natten lång. Jag saknar det, något så sjukt.

Nu ska jag göra som Sandra, kissa.

Kommentarer
Postat av: kattis

galen är du! så himla galen!

2009-04-21 @ 09:00:20
URL: http://enkattis.blogg.se/
Postat av: Den Galna Hästen

Uppdatera bloggen!!

2009-04-29 @ 21:41:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0