jag älskar bananer

Åh shit. På vägen hem från bussen idag såg jag en kille på en klippa precis vid tjörnbron, han skulle hoppa basejump, eller vad det heter, rätt ut över vattnet. Jag måste verkligen, jag vill verkligen, jag ska verkligen hoppa fallskärm någon gång! Grejen att bara dra med ett flygplan flera tusen meter över marken, hoppa rätt ut i luften och flyga fritt. Falla ner med världens fart innan fallskärmen väcklas ut. Se ner på världen i miniatyr, vara God Almighty för någon sekund, haha. Känna pirret i magen från alla berg-och-dal-banor men nu utan fast stöd på marken. Och jag vet, det är lätt att sitta här och snacka nu, vi får väl se hur modig jag är när jag väl ska göra det...Att jag har sjuk höjdskräck också är väl inget problem, det löser väl sig när man väl är där uppe, eller nåt...
Men jag vill så gärna, det ligger bland toppen på min stora ska göra lista. Kollade runt massa på youtube, och okej alla dom filmerna går ju i slowmotion, men det ser så sjukt härligt ut. Kolla denna, spola fram till ca 1.55 när dem hoppar ut. Jag vill jag vill jag vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0