9 juni


Mina pojkar är i Rhodos och gottar sig. Här får man irra runt och leta hål mellan molnen dit solen hittat. Det är nästan blå himmel i alla fall och idag kommer dagen vi väntat på. Klockers. Väcktes tidigt av mamma och körde in till stan. Vi satt och åt frukost på takterassen innan jag tog bussen hem igen. Upptäckte att min hängmatta var blöt och hamnade här istället. Ska snart göra mig i ordning har jag tänkt och kila iväg till skolan, säga hejdå till Peder och sånt dära mysigt. Nu rinde telefonen.

Ikväll ska vi skåla in sommarlovet och äta oss tjocka, vart har vi inte bestämt oss än, brukar vara så, speciellt när jag är med i svängarna. Men jag älskar det och jag ska gå och le hela dagen. Punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0