vi kan kalla oss sp2e några timmar till

Adam är sjuk. Så vi har mest legat i varsin fotölj inlindade i varsitt täcke och kollat på tv. Kollat reprisen på Gossip girl och försökt lista ut vem det är. Utan att lyckas då. Lagat pannkakor har vi också gjort, tjocka blev dom men sjukt goda. Sen blev vi alldeles för mätta och lade oss i hängmattan. Det är dagen innan skolavslutning och sommarlov, så har den sett ut. Jag vet inte, ska man passa på att göra något speciellt som man inte kan göra när det är somamrlov? Men vad tusan skulle det vara? Man kan ju göra allt, precis vad man vill, på ett sommarlov. Shiät, smaka bara på ordet. Gå barfota, eller bada när solen gått ner för längesen och farmor är på väg upp igen. Sova under täcket precis så länge man vill eller gå upp med solen och hinna med så mycket på dagen som man bara orkar.

Sista dagen innan sommarlovet då. Än är den inte slut. Ska tydligen ner och träna ett gäng med småpojkar, springa slingan och sånt där ska vi göra. Eller dom ska, jag ska bara sitta bredvid och vara glad åt att det för en gångs skull är jag som inte behöver springa mig svettig i skogen man sprungit tusentals gånger. Och den ser likadant ut varje gång, tro mig. Frida kommer och hjälper mig. Sicket radarteam änna. Efter det vet jag inte vad jag hittar på. Sista dagen. Behålla skorna på kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0