åh, titta här vem som har uppdaterat

Det är väl bäst att uppdatera innan Kattis plus kusiner bombhotar mig eller kör "ingen mat". Hehe. Jag vet Kattis, sämst uppdatering. Jag vet inte riktigt vad jag har haft för mig istället för att sitta här och knåpa ihop några ord. Jag har somnat i pappas knä och vaknat att att en liten skit gjorde en wet willy. Om han ska få igen. Varit på bio igår. Slumdog millionaire. Så sjukt jävla bra. Även fast jag somnade någon minut eller två, fast då tryckte carro in en godis på mig, sur som satan och så var jag pigg igen. Nä men filmen var grym, seee den! Träffade en gammal lärare gjorde vi också. Upptäckte oss en efter en och blev lika förvånad varje gång hon kände igen ett ansikte. Jag bara stod och tittade på hennes fluffiga permanenta hår och den där blicken jag kände igen så mycket. Hur hon försökte vara snäll med ögonen men egentligen visste man att hon alltid ville något ont. Så var det i högstadiet och så var det igår. Hon tycket vi skulle hälsa på, det tyckte våra fejkleenden också.

Jag har ingen aning varför jag är uppe såhär tidigt, ska inte jobba förrän ett. Tänkte hinna med lite matte. Och så fyller ju bästa vän år på tisdag. Måste knåpa ihop ytterligare på presenten.

Annars har jag ätit samma mat till lunch och middag både på lördag och söndag. Tacos gånger två, thaimat gånger två. Men det var så gott så det gjorde inget.

Kommentarer
Postat av: bossi

killen passar så sjukt bra i glajjorna:D

2009-03-23 @ 15:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0