detärsnartfredag

Undra hur många olästa böcker jag har. Alltså böcker som jag har börjat på, tröttnat och sedan inte bläddrat en sida till på. Och undra hur många ägg jag har ätit denna veckan. Seriöst, det måste vara helt sjukt många. En annan sak att undra på är vad tusan som flög i mig när jag fick för mig att installera rollercoaster2 på datorn. Och undra om det är lika kul som när man spelade timmar i rad förr.

Helgen har varit awsome. Jossan och Nina hade 18-årsmiddag, Filip också. Musikal och ett gäng fransmän.

Om sisådär några dagar fyller jag år. Jag längtar. Farmor är här och vi knåpar ihop för maten och sånt dära. Jag kollar mest runt på efterrätten. Det är ju den som är godast..

Idag är jag så allergisk så jag vill dö. Nu är det mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0