bara för att komma högre på sandras lista då

...och för att kattis gjorde det, då måste ju jag med. Om ni vill veta så har min näsa för tillfället gett upp. Vägrar att hjälpa till att andas, lukta eller ge mig någon smak. Det ligger papper runt hela mig, jag har ett torn med kuddar för att över huvud taget kunna andas när jag sover och jag orkar inget annat än att  ligga nedbäddad i soffan och kolla på tv. Och yes, det går inget bra på tv när man är sjuk. Det gick så långt att jag låg och kollade på något naturprogram. Blev påmind om dearloveenglishteacher när dom var fjärde minut så ordet peninsula.

Igår bokade jag uppkörning och teoriprov och jag är så glad så glad. Trots att jag inte har körkortet i handen. Men nu är det påväg, snart där. Fast först ska jag och Filip till Halmstad och köra halka. Vi kommer behöva gå upp innan min farmor ens har vaknat, och hon går upp tidigt kan jag lova. Sen har vi sisådär fem timmar innan vi tar tåget hem igen. Så är det någon som sitter och håller på halmstads guldkorn?


Kommentarer
Postat av: helo sexy baby

hallå du bruttan jag saknar dig, jag sycker du ska snyta dig och komma till skolan nu :(

2009-05-15 @ 10:19:55
URL: http://enkattis.blogg.se/
Postat av: Saäääänd

Ah puss på dig lopp. keep up the good work!

2009-05-16 @ 23:36:38
URL: http://litemeras.devote.se
Postat av: bosse your man

alltså uppdatera är ett verb sofie. i din värld är det typ ett substantiv.............

2009-05-20 @ 16:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0