quelle heure est il?

Jag och Annelie sitter och klurar på hinder. Någon som har förslag på ett? Hinder som man måste ta sig igenom, över, under på ett eller annat sätt innan man kan kuta vidare. Just let me know.

Annars har jag vridit upp högtalarna nästan till max. Jag vet inte riktigt om de är för att jag ska dölja min sång eller för att pappa är ett riktigt suporterfan och kollar på gaismatch i bakgrunden. 2-1 och gais står för ett av målen, kanske är det de sista alternativet då.

Monday. Vi har ätit oss mätta på Great och jag och hannes har lekt inte nudda golv. Jag vann. Hannes ramlade ner i ett hål och hittade inte upp igen. Kattis köpte töntigt lite godis och sen åkte vi tillbaka. Smet ut från lektionen eftersom jag skulle på återbesök efter operation, yeah proffsigt. Mötte My och Filip som lurade i mig susi, iiinte kuuul inte kuuul. Jag vet några som kommer äta där igen. Så jag får väl låtsas att jag är vegetarian och köra på fem rullar med avocado och ris nerkladdat med sesamfrön.

Annars har Filip blivit både gluten och glutten allergiker idag. Tänkte ni ville veta. Och just det, Hannes du ska få en speciell hälsning idag: Jovars.

Kommentarer
Postat av: kattis

HAHAHAHAHHAHAH susi! där skrattade katarina engelin i brallan!

2009-05-04 @ 20:15:44
URL: http://enkattis.blogg.se/
Postat av: my

MY<3SUSHI!!! hahah

2009-05-04 @ 21:10:18
Postat av: lejonkungen (fyndigt, ja vet)

hahaha du vann inte alls, miss "försten till lejonet som egentligen är en häst men det är jag för blond för att se" och du kan ta ditt jovars och stoppa upp... i hatthyllan.

2009-05-05 @ 19:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0