happily never after

Dude jag är heeelt slut. Klockan ringde alldeles för tidigt imorse. Skyndade snabbt upp och gjorde mig i ordning, hann slänga i mig lite frukost. Jag och mamma hämtade upp Filip och vi åkte till Halmstad. Framme efter två timmar och jag var överlycklig för att kunna gå ur bilen. Men nej, då skulle vi åka bil ännu en och en halv timma för att komma till halkbanan. Så vi trycker in oss fem personer i en bil som typ var gjord för två personer. På vägen dit var det körlektion och jag var rädd för att vi skulle behöva vara tysta hela vägen för att inte störa han som övningskörde. Men körläraren drog på radion på högsta, vi satt och tjötade. Gjorde omkörning efter omkörning och jag fick skavsår i rumpan. Sen var vi äntligen framme, ur bilen och jag och min rumpa var bästa vänner igen. Det var svinkul att köra runt där ute på halkbanan. Körläraren var sköön han och vi körde runt där på led och gled hit och dit. Krockade, voltade i en bil och sånt dära. Och vi hade tur för vi slapp the natziiie.

Hela vägen tillbaka i vår lilla trånga bil igen till Halmstad och nu var det mitt huvud som inte ville vara vän med mig längre. Magnus var snäll och körde oss till tågstationen. Vi började leta mat och hittade någon liten hamburgarestånd. Det var då jag kom på att dom pratade skånska där. Bra. Maten kom så lääägligt. Och så kom tåget rullandes. Vi knökade ihop oss på några platser bredvid toaletterna. Mys. Men det regnade och yes då var det mys. Jag älskar att åka tåg. Det var nog världens längsta dag men den var klockers. Blir lätt så när man är ute och gliiider med bff.  

Jag som trodde att jag hade upplevt världens jobbigaste träning, en timmas spinning, fick uppleva något ännu jobbigare idag. Bodytoning med Al i en och en halv timma. Kändes som i desperate när gabrielle är på träningsläger eller som om vi skulle göra lumpen. Nu är jag helt slut i kroppen, för att inte tala om vad jag kommer vara imorrn.
Babbel babbel nu ska jag in i duschen. Sovmorgon imorgon. Dock har jag ett geografiarbete att göra imorgon. Yes det suger.

Kommentarer
Postat av: Galna Hästen

uppdateraaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!





2009-06-05 @ 15:34:00
Postat av: Galna Hästen

Craaaazzyyyyy!!!



2009-06-05 @ 15:34:55
Postat av: Galna Laman

Me <3 Lamas

2009-06-05 @ 15:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0