alohaaa

Godmoorning! Jag är trött men jag är uppe. Väcktes av en jäklans massa röster imorse. Ingen aning vilka det var men dålig tajming hade dom. Kom och babblade på min sovmorgon. Missade the voice gjorde jag också. Och då vet vi. Att det bara är en massa tvshop på tv. Så jag kollade på mtv och någon dålig film. Så nu sitter jag här i en alldeles för stor tröja och har ingen som helst lust att göra mig i ordning för att dra iväg till skolan. Tur är väl att de inte är många morgonar till jag behöver göra det. Det har gått så sjukt fort så jag hänger inte med. Det är maj i alla fall. Snart ska jag köra runt och göra några grejer med mamma, sen skolan.

Det har ju varit lång helg jao. Josefiiiiine kom hela vägen från stockholm. Vad var det. Ett år sen sist vi sågs. Kändes som igår dock. Vi bläddrade i pärmen med alla tusen olika citat. Skrattade så vi fick ont i magen. Drack en smoothie och jag ville inte att hon skulle åka igen. Ville att allt skulle vara som vanligt när vi satt långt härifrån och levde den californiska drömmen. För yes det var så det var. Men så var det bara tio minuter kvar tills hon skulle samlas för att spela match. Jag väcktes ur min önskedröm och kom på att jag bara var i Göteborg igen.


Yes igår var ett äventyr. Jag skulle egentligen bara åka hem efter sista lektionen franska. Och vi har lovat, vi ska aldrig mer uttala ett enda litet pluttigt franskt ord. Sådeså. Ringde Filip som låg och sov. Men upp kom han och vi gick och köpte trisslott. Vann, köpte en ny, vann, köpte en ny. Höll på ett bra tag tills tanten i kassan började sucka. Så åkte vi till Hemköp och köpte glass. Hittade en plats dit solen också hade hittat till. La oss på varsin bänk och somnade ett tag. Sen ringde Kattis och jag hoppade på vagnen in till stan. Vi åt thaimat från vinkande gubbar på höga bänkar. Hade catfight haha. Åkte en och annan buss och tillslut hamnade vi rätt. Köpte varsin bikini. Rosa. Vi snackar rosa. Sen var vi hemma och jag dog i soffan.

Oj va långt det blev. Nu ska jag äta upp min yogi. Imorgon ska vi upp tiiiidigt. Det är Halmstad som gäller.

Kommentarer
Postat av: kattis

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA uppdatering :D och den här dagen blev precis liiiiiiiiiite bättre

2009-05-26 @ 18:38:15
URL: http://enkattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0